کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316327 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهترین ترفندهای مخفی صفحه کلید Gboard

به گزارش سافت گذر، Gboard یکی از محبوب ترین صفحه کلیدهای اندرویدی است زیرا امکانات کاربردی متعددی دارد. این برنامه به خاطر گزینه های زیادش، نشان داده که کیبوردها امروزه بسیار بیشتر از اسمشان به افراد کمک می کنند. اگر شما هم از جمله کسانی هستید که از Gboard فقط برای تایپ کردن استفاده می کردید، باید بگوییم که کارتان اشتباه بوده است زیرا می توانید از این برنامه برای جستجو در گوگل، ترجمه، اضافه کردن گیف و . . . بهره ببرید. در ادامه چندین ترفند مربوط به این صفحه کلید که شاید از آنها خبر نداشته باشید را معرفی می کنیم. ضمناً، اگر از SwiftKey استفاده می کنید، می توانید ترفندهای آن را از اینجا بخوانید.

Gboard کیبورد صفحه کلید کیبورد گوگل صفحه کلید گوگل

استیکرهای کوچک شخصی سازی شده

اموجی ها و گیف ها را فراموش کنید زیرا می توانید با توجه به چهره خودتان استیکرهای کوچک بسازید. فقط کافی است از نوار ابزار روی دکمه استیکر ضربه بزنید و بعد از سمت راست دکمه تنظیمات را لمس کنید. سپس به تب Browser بروید و از بنر نمایش داده شده در بالا استیکر مدنظرتان را بسازید. در ادامه باید یک عکس سلفی بگیرید و چند ثانیه منتظر بمانید تا Gboard استیکر شخصی شما را بسازد.

اضافه کردن علائم نگارشی

Gboard کیبورد صفحه کلید کیبورد گوگل صفحه کلید گوگل

به غیر از ویرگول و دکمه، می توانید به سرعت سایر علائم نگارشی را نیز با فشردن دکمه درج فاصله اضافه کنید. با این کار، لیستی از علائم بیشتر استفاده شده نمایان خواهد شد که باید با جابه جا کردن انگشتتان علامت مدنظر را به متن وارد نمایید.

فعالسازی حالت تک دستی

Gboard کیبورد صفحه کلید کیبورد گوگل صفحه کلید گوگل

صفحه نمایش گوشی های اندرویدی روزبه روز در حال بزرگتر شدن است به همین دلیل به سختی می توان با یک دست با آنها کار کرد. در این بین، Gboard گزینه ای دارد که حالت تک دستی را فعال می سازد. شما با نگه داشتن انگشتتان روی دکمه , می توانید این گزینه را فعال کنید. وقتی روشن شد، دکمه ای وجود دارد تا مشخص نمایید کیبورد به سمت راست نمایشگر بیاید یا سمت چپ.

حذف کلمات با روش لمسی

اگر می خواهید به سرعت جمله یا کلمه ای که به اشتباه تایپ کرده اید را پاک کنید، حتماً نباید دکمه مربوطه را بزنید. به جای آن فقط کافی است انگشتتان را روی دکمه حذف کردن بگذارید و همزمان به سمت راست یا چپ بکشید؛ هر چه انگشتتان را برای مدت طولانی تری روی دکمه گذاشتید، متن بیشتری انتخاب خواهد شد. در مواردی هم که نظرتان تغییر کرد، Gboard کلمه یا جمله حذف شده را برای نوشتن دوباره پیشنهاد خواهد داد.

ترجمه آسان متون

Gboard کیبورد صفحه کلید کیبورد گوگل صفحه کلید گوگل

با همگام سازی گوگل ترنسلیت با Gboard، شما به راحتی می توانید هر متنی را ترجمه کنید و صفحه تایپ کردن را نیز ترک نکنید. فقط باید از نوار ابزار روی آیکون گوگل ترنسلیت ضربه بزنید و جمله یا کلمه مورد نظر را بنویسید تا خودِ کیبورد به صورت اتوماتیک زبان را تشخیص دهد و آن را ترجمه کند. لازم به ذکر است که شما می توانید زبان ورودی را به صورت دستی انتخاب نمایید.

استفاده از کیبورد به عنوان ترک پد

شما می توانید از Gboard به عنوان ترک پد نیز استفاده کنید تا به سرعت نشانگر را جهت ویرایش متن جابه جا نمایید. در آیفون ها، فشردن دکمه درج فاصله این کار را می کند. در Gboard نیز تقریباً روش کار همین است زیرا پس از فشردن دکمه درج فاصله، باید انگشتتان را به این طرف و آن طرف بکشید تا نشانگر جابه جا گردد.

افزودن اعداد اعشاری

Gboard کیبورد صفحه کلید کیبورد گوگل صفحه کلید گوگل

اگر می خواهید به سرعت اعداد اعشاری را به متن در حال تایپ اضافه کنید، فقط کافی است روی عدد را فشار دهید تا Gboard لیستی از اعداد اعشاری موجود را نشان دهد.

آیا در Gboard ترفند دیگری وجود دارد که در اینجا به آن اشاره نکرده ایم؟ در قسمت نظرات آن را به ما اعلام کنید.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47798 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/07/14 تعداد مشاهده: 2435
سافت گذر